mandag 14. april 2008

Erik og Kriss på besøk




Lørdag den 5 var det min tur til å ha bursdagsfest med jentene.
Mine 2 besteveninner, Marianne og Nina gjorde noe jeg aldri vil glemme. De gjorde nemlig slik at Erik og Kriss kom og overrasket meg på min egen fest. Hvor herlig er ikke det?
De skulle spille på et utested 100 meter fra mitt eget hus, men med 18 års grense, dessverre. Så hvorfor ikke avtale med selveste Kriss om å ta en liten tur til et stort fan i Drøbak?
Det var en knall overraskelse, og reaksjonen min var greit vill.
Hadde en heftig kveld. Noen ting kunne jeg vært foruten, men det kan man nesten ikke se bort i fra.
Takk for overraskelsen igjen, jentene mine. <3

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var jenta mi:D<3
    Jeg har åå blogg greie da!xD
    stinekristian.blogspot.com
    Morsomt:D

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte. :)
    Håper du hadde en knakanes fin bursdag, jenta mi. <3

    SvarSlett