fredag 25. april 2008

Trippelblogg

Onsdag, torsdag og fredag.. Hva har skjedd?
Jo, onsdagen skjedde ikke noe spesielt egentlig. Jeg kjøpte en kjempesøt kjole, var på jobb, som var veldig koselig faktisk. Menneskene var glade i sommerværet, sola skinte og Amina kom og hang med meg som vanlig. Takk Amina, jeg skylder deg mange arbeidsbesøk når du skaffer deg jobb..
Så var det torsdagen da. Søss, typen og nevøen min (på 2 mnd) hentet meg etter skolen, og vi dro hjem. Gikk tur, handlet noe hempting og dro hjem igjen. Marianne kom en tur, lagde hemp (NÅ har jeg lagd de 2 kuleste, nå..), og grillet. Kjempekoselig.
Nevøen min er så søt. Herligste lille gutten, bare ler og smiler. Så, jeg liker å passe han. Og han liker meg. Vi var så søte. (Legg merke til vi), der han lå på magen min og lo.


Liam Serander <3

I dag er det fredag. Endelig. Russen startet for fullt i dag, så en våt t skjorte kunne jeg ikke se bort i fra. Greit nok, så lenge det er vann og ikke no gammal driit.
Jeg hadde en hard, hard treningsøkt på spenst, så begynner å bli støl! Kjempedeilig.
Resten av denne fredag går nok til smårydding og fiksing på rommet, tv, film og bare slappe av.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar