torsdag 1. mai 2008

Ahh, i dag har vært en fin dag. Greit nok, været sugde, men vi venter spent på solen som snart titter fram igjen.
Natt til i dag var full av fest og moro. Sov hos min kjære Marianne, og i dag ble jeg vekket av at min søster ringte og sa de var på vei til oss. Såe, lekt med nevøen min idag (på 3 mnd) og kost meg. Han ler! Altså, med lyd. Han er så herlig. Skriker ut av latter vetts, av hans morsomme tante. (ja, den morsomme tanten er meg.)
Vi spiste på café teskje. De har farlig godt brød, som dyppes i en farlig god hvitløkssausliknende sak. Må ha det, bare må ha det.

Marianne og jeg så Spaniafilmen fra 2007 også. Det var morsomt. Vi gleder oss som et uvær til å dra tilbake i sommer.




I morgen skal bror, mamma'n min og meg til Oslo for å shoppe og spise lunsj på Hard Rock. Blir koselig. Skal kjøpe meg minst 2 par solbriller til, et skjørt, sko, topper og sikkert en liten bukse.
Så bare å henge med, i morgen får dere vite hva det ble til. ;-)

Så må jeg bare gratulere min kjære Betina med 18 årsdagen! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar