tirsdag 13. mai 2008

Da var det noen dager siden sist da.
Jeg har jobbet, vært på stranda og grillet med venner, hatt besøk av Tina min 2-3 dager og søss og min lille nevø og shoppet. Rett og slett kost meg.



Nå stresser jeg litt på grunn av mye prøver og jobb i morgen, men har fått ordnet studiedag torsdagen, så kan stresse ned littegranne..
Marie og jeg snakket om på skolen i dag, at nå er det kun 41 dager til håndballaget vårt reiser på cup til Barcelona, og jaaaa, vi begynner å glede oss helt vilt. Det blir så konge. :)
Altså, det er bare 38 dager til sommerferien, og det er inkludert helger, fridager og eventuelt eksamensdager. Herlig!
Russefeiringen er heldigvis snart over. Kan begynne å ha normalpuls når bussen svinger rundt hjørnet. Frykter store russebusser og haugevis med armerte russ stående på bussholdeplassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar