mandag 5. mai 2008

Lørdag jobbet jeg fra 8-3. Sliten var jeg! Dro hjem, sov litt i solen, så dro jeg på city igjen. Marianne og jeg skulle på jentekveld hos Pernille. Wee, var kjempekoselig. Spise god grillmat, drakk litt, så tv, så kom John Marius, Eirik og Seb en tur senere.



Såå, dagen i dag. Mandag 5 mai. Herlig dag.
Hadde ikke lærer, så fikk dra hjem kl 11. Dro rett til Nina, så på hennes altfor møkkete russebukse, så gikk vi ned til meg. Dro innom butikken, kjøpte is osv, så lagde vi milkshaake og drakk den i hver vår solseng. Solte oss et par timer, før vi løp ned og badet. I havet! Vilt kaldt, men digg.
Solte oss helt til mamma og pappa kom hjem og slang på masse digg på grillen. Herlig middag!
Løp til butikken igjen, for å kjøpe ting til å lage smoothie. Haha. Så film, før Nina dro hjem.
Koselig å være med jentami igjen, ikke sett henne på grunn av all russefeiringa.
Nina min, jeg digger deg.
<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar