søndag 22. juni 2008

Sommerferie

Skoleslutt ble feiret big time. Var i by'n med Tina, før Marie og jeg tok bussen rett til vors hos Pernille. Deretter dro vi i bursdagen til William, som var utrooolig artig. :)
Min kjære søster og hennes kjæreste hentet meg, siden de skal bo hos oss mens jeg er i Spania. Eneste kjipe med kvelden var at jeg slo haka så jævli i asfalten, så ble helt blå. :(
I dag, laurdag 21, har jeg vært med min elskede nevø, søss og typen hele dag. Brodern og pappa har også vært tilstede denne dagen.
Kjeempekos!
Pernille og jeg lekte litt. Digger'a.
NÅ pakker jeg og gruer meg til natt til mandag. DFI j91 skal nemlig på cup i Spania, noe som innebærer FLYING. Woho. Næt.
Stine hater å fly, og gruuer seg. Går sikkert bra...




Stine og Henning - vakre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar