tirsdag 15. juli 2008

Great

Filmen jeg lagde til Pernille ble en suksess! Hun gråt. Stakkar jentami, var ikke meningen det da. Men den ble søt, og det syntes hun også.

I dag har jeg svidd av enda mer penger. Kjøpt en knæsj rosa BH og en tights i samme farge. Gleder meg bare mer og mer til Danmark med jentene mine nå. Hvertfall når jeg finner fetere antrekk for hver dag som går til å ha på på utestedet.
Tillegg har min søte mormor funnet et hotell vi kan sove på siste dagen siden vi blir kastet ut av sommerhuset. Da blir det brændingen en siste kveld da! 7 netter på utested... Vi er nok helt knekt når vi kommer hjem, men er verdt det. :-)

Hva skal mennesker videre i ferien da?

1 kommentar:

  1. Dere kommer til å ha det så sykt fett :)

    jeg skal bare slappe av i USA, drar til palm springs om 2 dager, whii!! :D

    SvarSlett