torsdag 31. juli 2008

Påstøpte negler

Noen mener sikkert det er barbie å bruke penger på å støpe på negler. Men neida, det handler om at hendene ser mye finere ut, og tillegg klarer du ikke bite dine egne negler om man har sånne på. Genialt for sånne som meg, som ikke klarer å stoppe og bite.

Jeg anbefaler det på det sterkeste. Hatt det en del ganger nå. Det eneste som er negativt er at det koster så mye, og det er litt vanskelig å beholde de lenger enn 3 uker. Jeg liker å bite på dem, slik at de blir flisete ved neglbåndene, og da er det enkelt å brekke de av om du bruker litt tannkraft. Høres drastisk ut, men er du en neglbiter går det automatisk, og det er vanskelig å ikke gnage når du først har funnet et lite hakk...


3 kommentarer:

  1. Så fine negler du har:) Hvor mye koster det da?;D

    SvarSlett
  2. Der jeg gjorde det, på hei sveis i drøbak koster det 700 første gang, og 500 om du gjør det igjen innen 3 mnd.. :)

    SvarSlett
  3. Takk :-)
    Hvis du sikter til de jeg har nå, så er de MINE! haha :-D

    SvarSlett