søndag 31. august 2008

Aldri mer

Bursdagsfesten for mamma i går ble en stor suksess! Klokken 18.30 ble vi hentet av totto-toget, noe gjestene syntes var utrolig artig. Vi satt og spiste god mat et par timer, drakk champagne og vin, holdt taler og sang. Moro gjeng det der altså. :-)
Så etter maten begynte festen. Jeg endte opp med å drikke masse vin, øl og cider og ble ganske så full etterhvert. Hadde det kjempegøy med søsknene mine, og ikke minst mamma. Vi danset rundt og tok helt av. Haha. Kan trygt si at hele familien Andersen var i slaget.
I dag har ikke formen vært så bra derimot.. Jeg har ligget i senga hele dagen, med ekstrem hodepine og kvalme. Klokka er nå 20.30 og jeg har såvidt fått presset i meg en liten kokt gulrot og 3-4 biter med wienerschnitzel. Jeg som egentlig elsker det!
Da fylleangsten tar over og man sier aldri mer? Vurderer å tro jeg har fått omgangssyken, for jeg fryser og har litt småfeber i tillegg. Ja, jeg er syk. Husj da.



I dag er det bare to dager til min kjære Nina drar til Brasil.
Kommer til å savne min kjære, men 4 mnd skal jeg vel klare meg uten henne.


1 kommentar: