onsdag 17. september 2008

Jaaa, neeei, wæææ

Jeg hentet det nye kamera i dag! Endte opp med Olympus, det jeg hadde før bare i nyere versjon. Kjempefornøyd, faktisk. Det tåler mye, så trenger ikke være redd for kuldeskade i snowboardbakken, sand i linsa, alkohol på fest eller noe. Det kan til og med bli dyppet i sprit. :-) Og ja, det er testa. Så det er kos.
I morgen skal jeg gjøre noe gøy som kommer ut på bloggen fredag eller lørdag.

Nå har jeg nettopp spilt damekamp mot Rygge. Vi vant med 9 mål. Bra spilt jenter/damer. Var utrolig artig, men nå er jeg sliten. 2 kamper søndag, trening mandag, kamp i dag og trening igjen i morgen. Heldigvis skal jeg til Trysil med hele familien på søndag, så da skal jeg bare slappe av og kose meg masse. Gleder meg skikkelig.



Jeg sitter her i min rosalilla silkepysj og tøfler. Blir litt skremt over tilfeldighetene som råder noen ganger. Jeg har på en måte prøvd å ta litt "avstand" fra Spania og forelskelsen min der nede. Men nå, så dukker plutselig spaniabildene opp på minnekortet (har ikke sett på det på lenge pga jeg ikke har hatt kamera), jeg åpnet den ene lomma på lommeboka mi der parfyme lappen med lukten hans ligger (haha, jeg er nerd, jeg vet) og ella ella kommer på powert hit radio. Det er da en sang vi hørte masse der nede. Hva skjer med det a? Blir nesten skremt. Men samtidig er det litt moro.

I morgen skal jeg være sammen med Marianne min. Vi skal innom baker'n og kjøpe no digg, hjem til meg å se film, bestille mat fra peppes og bare kose oss. Hun drar jo til Magaluf med jentene på lørdag, mens jeg drar til Trysil på fredag. Får ikke sett hverandre på 8 dager. Kanskje rart for dere, men 8 dager uten min besteveninne er faktisk en stund altså. Men vi overlever. :-)

2 kommentarer:

  1. Da blir det olympus kamera neste gang skjønner jeg. Ødelagt endel kamera på fest for å si det sånn:( Søtt "outfit":)

    SvarSlett
  2. Haha, dyppet i sprit... gøy med nytt kamera da! :)

    SvarSlett