torsdag 23. oktober 2008

I wish

I morgen har jeg lyst å kjøpe meg dette:
- Lilla/svart/grått skjerf fra Gina Tricot, grønn genser på Gina, "poffa-ballet-skjørt", hårspray, lilla lue og masse sokker. Ullsokker!
Skal nemlig til ski med Betina. Skal levere jobbsøknad på Gina Tricot og handle litt til halloween festen vi skal på om 1 uke. Gleder oss skikkelig, men trenger litt småting jeg ikke har råd til. Vil ikke si hva jeg skal være, det får dere se neste fredag. Hihi.
Skal du kle deg ut Halloween? - som hva?

Nå sitter jeg som vanlig i pysj og med tøfler og hører på en søt sang som overdøver stormen utenfor. Nettopp drukket en iskald 24 som var utrolig deilig etter en sykt slitsom trening. Kjempedeilig å sitte her, og merke at man trente som en gal 1 time før.

God natt, og sov godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar