fredag 10. oktober 2008

Ulovlig stressende

Vi hadde løptetest på skolen i dag. Så med gjørme til knærne, startet 90 ivrige elever samtidig opp en tung oppoverbakke. Jeg løp bedre i fjor, formen er liksom ikke helt på topp om dagen merker jeg.
Nå er Camilla i dusjen, og jeg har endelig fått satt meg ned. Deilig å puste igjen, ja. Lenge siden gitt. Hmm.. Var innom city og handlet inn siste stæsjet for kvelden. Mat, drikke og strømpebukse! Glemte selvfølgelig øredobber, men greit nok, jeg finner nok en eller annen perle under senga.
Jentene kommer om 20 min (!), så da skal vi begynne å vorse så smått det er. Lage taco, ordne oss, drikke og spille twister. Kan det bli mer artig enn det? Skal prøve å få samlet jentene til et webcam bilde litt senere, så dere får se hvor flotte vi er. :)
I 22 tiden drar vi til Kroer, der festen eeer. Gleder oss som et uvær alle sammen, blir nok tidenes kveld/natt i dag. Får bare håpe det lever opp til forventningene.
Ha en kjempefin fredag!

2 kommentarer: