lørdag 11. oktober 2008

What a night!

Gårsdagen var den feteste kvelden på lang, lang tid.
Jentene begynte å vorse hos meg, spiste mat og koste oss, så kom guttene litt senere.
Var her et par timer før vi jentene ble henta i den diggeste limo'n. Så vi fikk kjøre limo gratis i nesten 2 timer. Herlig!
Kjørte rundt med musikken på full guffe, før vi stoppet og møtte en "fotograf" som tok bilder. Kjempekult! Giira.
Festen var også kjempe bra. Knall bra musikk, anlegg, lys osv. Så dette var en virkelig vellykket kveld. Hadde gledet meg til denne kvelden kjempelenge, så er veldig glad for at den ble som jeg ville.
Bilder legger jeg ut på facebook senere. Nå skal Camilla, Maria og jeg pleie bakrusen og kose oss. :)



6 kommentarer:

  1. Kjørte dere gjennom ski?
    Isåfall så jeg dere :)
    Så hvertfall limo'n.

    SvarSlett
  2. For noen herlige bilder!! Så sykt koselig ut!!<3

    SvarSlett
  3. Fy faeeen! Feteste kvelden på kanskje hundre år! Takk Stine og dere andre søte for en fantastisk kveld!!! <3

    SvarSlett
  4. Så kjempe koselig ut :-D godt du koset deg! hihi

    SvarSlett
  5. Søta! Jeg har byttet til blogg.no :-) Linker deg der.

    <33

    SvarSlett