mandag 10. november 2008

Bad day

Jeg er ikke i blogghumør, samtidig som jeg er det. Jeg har ikke lyst å skrive om det som skjer, men jeg har samtidig utrolig lyst til å få det ut.
Jeg orker ikke skrive om tankene mine akkurat nå, i og med at det ville tatt 436 sider. Alt farer gjennom hue mitt. "Hvordan, hvorfor, hva faen?!" Det eneste jeg vil si er at ting ordne seg...
I dag er en skikkelig dritt dag. Ikke bare er det mandag, men denne "tingen" dukket opp, og jeg må lese til en prøve jeg skal ha i morgen. Jeg føler meg som den største emo'n akkurat nå, som bare sitter her og syns verden er full av faenskap.
Ellers er jeg veldig glad. Bare ikke akkurat i dag. Lov det.. Jeg gleder meg til å se på akutten og top model, om jeg rekker. Skal ikke på trening pga denne prøve hvertfall, så får se..
Ha en fin mandag

1 kommentar:

  1. Håper det går bedre kjære <3 Merket at du ikke var helt degselv i dag :(

    SvarSlett