søndag 23. november 2008

Hvor er snøen?

Da var jeg tilbake. Har hatt en strålende helg på Skeikampen, med god mat, snowboard, filmer og masse kos. Jeg har hatt min livs latterkrampe, da Linn skulle gjøre seg så stygg som mulig. Hun var veldig flink for å si det sånn. Så har vi selvfølgelig en del morsomme kommentarer man bare ikke glemmer så lett.
Linn til taxisjåføren: “må du kjøre så fort?! Jeg får helt nervesammenbrudd jeg.”
Camilla: “alt er bredt nok hvis du vil det skal være det. Ohh, den var dyp.” Stine: “nei, den var bred.”
Mina: “hvor er det alt det støvet kommer fra?” Linn: “hjernen din” Camilla: “lenge siden den har blitt brukt for å si det sånn.”
Camilla: “du vet de 4 greiene.. Ild, vann og…” Linn: “åja!! ild, vann og støv!”

stinehopp2  Skeikampen 003
På Skeikampen var det hvitt og flott. Vi har 300 bilder av den vakre “solnedgangen” mens vi sto i bakken i går. Herlig. Kjedelig å være hjemme til det grå miljøet. Hvor er snøen?

1 kommentar:

  1. wohoo, knall tur? :) høres veldig bra ut!! :D gleder meg til filmen kommer ut!

    SvarSlett