mandag 24. november 2008

Jeg skulle ønske man kunne trykke på pause

Det nærmer seg jul. Jeg vedder på at 1 juledag legger minst 70% av alle Norges bloggere ut bilder av julegavene sine + en liten liste. Jeg vedder på at før nyttårsaften skriver alle opp nyttårsforsettene sine, og at de i år lover å følge dem. Jeg vedder på at bloggjentene legger ut en video hvor de sprader rundt i korte julenissekostymer og synger jinglebell, mens guttene lager den mest pedofile stemmen de har og synger hoe hoe hoe med skjegg ned til brystet. Jeg vedder på at bloggoverskriftene dagene før jul står i stil med “all I want for christmas is you” og “santaclaus is coming to town.” Jeg vedder på at de fleste bloggene vil ha et touch of rødt og masse smilefjes. Alle er glade, stresset forsvinner (forverres i mine øyne) når juletiden nærmer seg. Alt mas blir til kos og triste morninger er fylt med julelys, bråk fra måkebilen og julenissebjellerfrapipa. Allerede henger det julelys på julehuset, busker og hus. Butikkene overdøver alt de har med det røde og grønne, som lyser opp alle rosiner i hylla bak. Igjen, det nærmer seg jul. Alt nærmer seg, tiden går så altfor fort. Skulle ønske man kunne trykke på pause for en dag, og latt ting stått litt stille.
Nå skal jeg gi dere et lite innblikk i alt jeg skal framover.
29/11 Julebord
5/12 Trysil
13/12 Sensation white party
.. Juletider
1/1 Beitostølen
9/1 Golden party
10/1 Kjendis party
29/1 Idrefjäll
6/2 Alta
13/2 Sveits
16/3 Berlin
20/3 18 år!
21/3 Feiring/byen
27-29/3 Marianne har planlagt noe..
5/4 – Påskeferie/Trysil

Ser det ut som jeg har hendene fulle? Jeg er mildt sagt travel framover, og helgene jeg ikke har skrevet opp skal jeg sannsynligvis jobbe. Mye å gjøre, men også mye å se fram til. Må innrømme jeg både gleder og gruer meg. Liker å ha ting å gjøre, men elsker også frihelger hvor jeg ikke skal noen ting. Også er det jo selvfølgelig alt dette skolearbeidet. Hatt tysk tentamen i dag, har norsk på onsdag og matte og alt det andre crapet snart.
Har dere noen planer framover dere gleder dere til?

2 kommentarer:

  1. Gud så mye du skal!! Tida går for fort, plutselig er julen over og vi er i gang med et nytt år!<3

    SvarSlett
  2. Du drar til Alta på bursdagen min :(

    SvarSlett