onsdag 31. desember 2008

Introducing 2009…

Jeg er så rastløs at hele rommet rister. Eller nei, det er nok på grunn av bassen til “Fragma – memory”. Den sangen skal det tas av til i kveld, og jeg gleder meg!
Når jeg har fått på meg Bh’en og et par sko kommer Nina og henter meg. Orker ikke sitte alene og vente til i kveld, blir sprø av det. Vi skal bare lade opp til i kveld. – det trengs. I kveld blir forhåpentligvis den sprøeste natta på lange tider. Må utnytte at det er min siste nyttårsaften før jeg er myndig? Høhø.., 131352 
Dere trenger ikke si jeg er digg. Mamma har allerede påpekt at jeg ser ut som “Prosit” fra de syv dvergene. Takk, love you too. Bare vent, i kveld skal jeg være smashing!

Mine nyttårsforsetter i år er slutte å bite negler, få med mamma på spenst minst én gang i uka (i tillegg til håndballtreningen), spare penger til alt jeg skal, skjerpe meg på skolen og ellers bare ha det bra! Haha. I år 2009 er det mye som skjer. Jeg får lappen (har allerede fått oppkjøring vettu), jeg skal reise masse og.. Ja, er vel det at jeg skal reise masse som er det som skjer. Gleder meg sånn! År 2009 skal bli bra..

Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar