tirsdag 30. desember 2008

Just do it

I dag er det så mange kjoler jeg har lyst på. Jeg skal til vintebro med mamma og mormor i dag, og til Ski med Marianne i morgen. Hva er sannsynligheten for at jeg ikke kjøper noenting? Liten. Jeg trenger en ny kjole til i morgen. Jeg kunne nok ha åpnet skapet å funnet en der, men det gidder jeg ikke. Så i dag, isteden for å tjene 400 kr, skal jeg bruke det. Hørtes ikke det ut som en grei deal?
124523 
I skapet i dag fant jeg blant annet denne genseren. Den er lang, limegrønn og har stor hals. Egentlig veldig fin, men veldig lite brukt. Derfor skal jeg ha den på meg i dag, til jeanstightsen min.

I går begynte jeg å snakke med Kari og Maria -de søte bergenske jentene Marianne og jeg har møtt i Søndervig et par somre- om å leie danland i sommerferien. Vi ble vanvittig gira, og er bare ca 4000 på hver for 2 uker. Er en del, men ikke så ille for 2 uker vel? Pluss at det ligger midt i sentrum, 10 meter fra Brændingen, bowlingen, puben og alt. Må jo bare ha den leiligheten! Jeg vil til Danmark nå!

Danmark 2008 393 IMG_7089
Maria, meg, kusine, Kari, Marianne & Nina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar