lørdag 24. januar 2009

Nå ble det litt mye her..,

Dette blir et innlegg med veldig mye forskjellig:..

Nr 1. Klokken 11 dro jeg på jobb og slet meg gjennom 4 timer med å hente brød fra hylla, så støl som jeg er. Jeg er støl i absolutt hele kroppen. Rompa, armene, lårene, magen, brystet, og til og med ryggen. Det er så deilig, men fy søren så vondt!

Nr 2. Norge vant mot Makedonia! Jeg blir så sinnsykt forbanna av å se på hvor usportslige mennesker kan være. Husker en gang vi spilte mot et skikkelig bitchy, usportslig lag, og da er det så vanvittig moro å vinne, sånn som Norge gjorde nå. Heia Norge! Det røde kortet til Myrhol var forresten en big mistake..,

Nr 3. Marianne kommer snart. Betina, Marianne og jeg skal kose oss med fondue, drikking, film og singstar i kveld. Blir en real jentekveld, og det blir så koselig! Mamma og pappa skal til et vennepar med en del andre, så da må man benytte muligheten til litt alene-hjemme-kos. Gleder meg til en kosekveld med to av mine beste.

edressme_2039_37006868 edressme_2039_56635207

Blå eller rosa? Jeg skal bestille! Tenk når jeg er sommerbrun og blond, sånn som hottien på dette bilde bare med noen litt andre bein… :-)

5 kommentarer:

  1. synes hun hadde alvorlig tynne bein jeg :b litt i det tynneste laget! men søte kjoler og farger :D

    SvarSlett
  2. nei, jeg synes det var rett og slett stygt :s må jo ha litt kjøtt på beina! hehe
    mary kay blir ikke solgt i butikker, så det er ikke så rart man ikke har hørt om det. er sinnsykt dyrt :c

    SvarSlett
  3. Syns begge var like søte ! :)

    SvarSlett
  4. ROOOOSA!!!:D:D:D:D:D det er fint når du er sommerbrun(neger)

    SvarSlett
  5. Tii jaaa. SÅ KAN JEG HA DEN PÅ PÅ RHODOS! Hahah :-p

    SvarSlett