lørdag 17. januar 2009

Paparazzi

Kommer vi i en avis, se & hør eller et annet sladderblad nå? Var det på grunn av kontrastene våre og min rosa bukse? En svart Toyota tok bilde gjennom vinduet av Marianne og meg. Wtf?! Vi er bare to vanlige jenter, som gikk med en melk i den ene hånda, og 2 hveteboller i den andre. En helt vanlig lørdag..,

Marianne ser nå onsdagens Gossip Girl episode, magene våre er mette på pølser, kaffe og pepsi max, jeg skal begynne å ordne meg til i kveld og Marianne skal bølge håret mitt. Dette er faktisk en helt herlig dag hittil, og den blir nok bare bedre. I kveld er nemlig 18 års festen til min kjære veninne Bijora, så det blir staaas.

IMG_0117Mine to vakre jenter. Lady og Landstrykeren?

IMG_0118Se så søt den rosa buksa mi er. Fikk den av Nina i går. Og legg merke til de søte sokkene mine? (Ikke tenk på stillingene på beina mine, var for opptatt av å skjule mitt usminka tryne.)

Jeg føler meg så naken uten kamera, men er nok en del andre som tar bilder i kveld, så skal få vist dere noen iløpet av morgendagen eller mandag. Ha en strålende lørdagskveld. Blogger i natt eller i morgen. :-p Tror det blir i morgen ja.. .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar