fredag 16. januar 2009

Us against the world

172601Ser du hvor lei meg jeg er, Nina?!
Nina har kun vært hjemme i det kjære Drøbak en liten mnd, og nå reiser hun igjen. Brasil liksom, hva er så stas med å være der… Ehe., Skal til henne med en del andre jenter i kveld og se film og kose oss, sånn som i gamle dager da vi ikke visste hva alkohol gjorde med oss. Jeg gleder meg! Også ønsker jeg deg god tur i morgen, BF LIZZOM, kommer til å savne deg, det vet du. :-)

172700Jeg får ikke sagt det nok. Det er ikke lenge til jeg reiser overalt, så tiden går fort. Før du aner ser du bilde av meg på bloggen kjørende i bilen-min-som-jeg-ønsker-meg. Uten kjørelærer og en rød L selvfølgelig. Det er nøyaktig 4 uker til jeg reiser til Sveits for å kjøre meg ihjel på snowboard, og drikke meg ihjel på en Sveitsisk pub med heite snowboardkjørere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar