søndag 15. mars 2009

Nå kommer skrekken

P2130022

Når jeg ser sånne bilder som jeg selv har tatt, tenker jeg “fly er jo ikke farlig.” Bare se så fint det er, hvordan kan man liksom styrte i sånne omgivelser? Øh.., Jeg klarer ikke overbevise meg selv om at fly er trygt. For meg er det ikke det.. Uansett.

Alle sier at fly er så mye tryggere enn å kjøre bil, og etter hva som skjedde på torsdag burde jeg nesten tro på det. Det gjør selvfølgelig at jeg tenker mer gjennom om det faktisk stemmer. Bilulykker skjer oftere, men det er større sjans for å overleve bilkræsj enn flystyrt? Eller? Folk overlevde jo flystyrten i Amsterdam. Aleksander overlevde ikke bilulykken i Frogn tunnelen.

Nei, jeg snakker bare mot meg selv.., Kommer ikke til fornuft. Er du mer redd for å kjøre bil enn for å fly? 

1 kommentar:

  1. Å Stine, dette husker jeg fra du skulle på cruise, du ringte å fråt å greier. Uff. Men plugg noe god musikk i ørene og finn et interresant tema å snakke om og prøv å glem alt annet? Sitt med en god venn som kan holde deg i hånda å da<3 God tur, det går så bra. Gleder meg veldig til bursdagen din<3

    SvarSlett