torsdag 16. april 2009

Nei, nå er det mye jeg gleder meg til igjen

Danmark 2008 538

Jeg fortalte jo i går om spontaniteten (?) min, og det føles så godt! Vi drar nedover til Danmark fredag 29 mai, drar til Søndervig, tar en tur på Brændingen lørdagen, så Herningrocken søndagen. Mandag drar vi hjemover, og i og med at det er i pinsen, så har vi fri den dagen. Blir så rart å dra på brændingen igjen.. Savner det stedet. Mange kjentfolk, bra musikk, fet stemning og ja.. Det er bare stedet til Marianne og meg :-)

Før den tid er det mye annet jeg gleder meg til. På lørdag nå blir endelig Pernille jenta mi 18 år hun også. Da blir det Gossip room med jentene, selvfølgelig. Neste helg drar Bijora og jeg oppover til Trysil igjen, for å avslutte sesongen med en sinnsyk “Trysilsmellen” helg. Kan ikke bli bedre. Russetiden begynner også den helgen, og tro det eller ei så gleder jeg meg litt til den. Marianne er jo russ, og hun har lovet meg å være snill. Kidnappe meg skal hun få lov til, samt sjenke meg i vanen. Jaa, fett!

Har du noe å glede deg til i nærmeste framtid?

1 kommentar:

  1. Det er så DIGG å se frem til så mye! heldig :-)) Jeg ser frem til sommerferie og pr i sommer, hvor jeg blir minst 1,5 månede, digg! hehe :-)

    takk søta, for at du synes jeg var søt <3 kehe

    SvarSlett