onsdag 22. april 2009

So damn beautiful

IMG_0371

Min nye gule genser. Jeg tror jeg fikk sånn 300 kommentarer på skolen der ordet “påskekylling” ble nevnt. Javel!

07776580102

I tillegg hadde jeg gavekort på parfymelle, så kjøpte meg et dior shimmerpudder. Elsker det, selvom jeg ikke har brukt det ennå. Er ikke helt sånn jeg bruker til hverdags.

I morgen har frognrussen kåring på Shipelle, og noen av oss jentene som er russ i 2010 skal rydde etter treffet, dvs alle tomflaskene. Vi får selvfølgelig all panten, så håper det er mange pantbare flasker der. Ikke dårlig å begynne med russedugnader allerede før russetiden før har begynt? Ehee, tidlig ute vi, men det trengs med den bussen vi har kjøpt. Haaallo. Så om noen sponser – vet om noen som sponser eller har fagkunnskaper innenfor noe som er nyttig på en russebuss, så kjør på og send meg mail!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar