søndag 24. mai 2009

Hun har finere tomt enn meg

Camilla har kanskje Akershus’ fineste tomt. Stort hus ved vannet, brygge, jacuzzi, båt.., Alt er bare sommer, kos og fest på tomta hennes. Var en kjempe fin dag i går, som startet med gode venninner, god grillmat, soling og jacuzzi besøk. Senere kom flere mennesker og festen var i gang. Var en artig kveld med mye rart som skjedde, uten å gå inn i detalj..,

23-22 mai 078

23-22 mai 123

23-22 mai 135

23-22 mai 241

I dag så jacuzzien helt forferdelig ut, men det er kanskje sånn det blir når 20 mennesker hopper inn og ut av det flere ganger iløpet av kvelden.

Jeg har en greie med at når jeg drikker, får jeg plutselig for meg at jeg absolutt vil hjem å sove. I går var min kjære nabo Sebastian min reddende engel. Etter en telefonsamtale fra desperate Stine i 2 tiden, sto han utenfor døra hos Camilla et drøyt kvarter senere. Er så deilig å våkne opp i sin egen seng, syns ikke du?

4 kommentarer:

  1. ... Du glemte å nevne at du GIKK på døra.......

    SvarSlett
  2. hahaha, når skjedde egentlig det?
    jeg fikk det ikke med meg..

    var veldig koselig da. :-)

    SvarSlett
  3. tjaa, i 1 tiden eller no. Litt usikker. :-p hihi. Jaa, var koselig :)

    SvarSlett