mandag 4. mai 2009

Jeg snorker

Jeg var sikker på at jeg var behagelig å sove med, stille og rolig. I stad sovnet jeg på sofaen mens bror så på tv, og da jeg våknet var kjeften tørr og halsen vond. Spurte bror om jeg hadde snorket, og jeg fikk tilbake et “ja”. Faen. Jeg har alltid sagt jeg ikke snorker, og irriterer meg over folk som snorker ved siden av meg. Men hey, jeg snorker nok ikke sånn irriterende. Regner med den er sånn søt og stille. Også er jeg ganske forkjøla nå, så kan hende det er derfor. Japs, satser på den. Snorker du?

P3160231

P3160228

Slenger inn et par bilder av Pernille og meg fra lørdagen. Vi hadde det (som alltid) dritfett med dansing og synging. Var litt lættis på natta, for skulle liksom se film da, men etter 7 minutter sovnet begge på sofaen, og vi våknet igjen kl 7 om morningen. Pernille døtta i seg 2 glass cola, så trampet vi oss opp trappa og la oss i senga. Var en koselig kveld, med grilling hos meg, litt lok hos Ole, så enda mer lok hos Sandra. :-)

3 kommentarer:

  1. Ser bra ut :D
    jeg snorker mye og høyt! :P

    Julie

    SvarSlett
  2. Jeg trodde også at jeg var en ikke-snorker. Men her i halleluja-spania-land får jeg vite det strak motsatte av paps, flau som jeg ble sov jeg på sofaen de siste 4 dagene... :-)

    SvarSlett