tirsdag 15. april 2008

Sykdom

Forkjølelsen har sitti siden påskeferien. Slitsomt? Ja.
Etter en litt vill lørdag slo den kraftig ut igjen, og nå sitter den.
Tenkte at etter et par uker med hes stemme og all mulig dritt var det på tide med en legetur.
Så jeg tok mot til meg og dro med meg mamma'n min til legen. Viste seg å være en liten bihulebetennelse. Ikke rart jeg hadde vondt under øyet da jeg spilte kamp? Smart, Stine. Så nå er det nesespray osv for alle penga!
Sier bare til alle dere andre sykinger der ute; Drikk te, kos dere, nyt fritida og slapp av. Sånn det motsatte av hva jeg har gjort.
I morgen er en ny onsdag. Vi snakker skole, jobb, håndballtrening og litt skolearbeid før sengetid. Jeg er en travel dame ;-)

Litt ny på dette bloggreiene, så skriver blogg om all mulig crap.
Prekast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar