onsdag 16. april 2008

Travel dag..



Begrunnet kjedelig naturfagsdag skriver jeg blogg om dagen i dag.
Marie, Stine og jeg sitter nå ved pc'en og snakker om energi og energikilder.. Jeg fikk prøven min tilbake om arv og bioteknologi, og sannelig sto det 5/6 på den. Fornøyd, ja.
Også hadde jeg på den nye, sweete toppen jeg kjøpte i går. Helt vilt.
Senere i dag står pakking til Trysil, forberedelse til tysk fremføring, jobb og håndballtrening på planen. Blir sliten bare av å tenke på alt jeg skal..
Greit nok, kosli å jobbe på baker Anderssen, og hvertfall med Henning som "vaskehjelp", men må si at å stå i 5 timer og selge boller, brød, og vaske ned alt utstyr og disker, er ikke særlig moro lenger.
Tillegg er denne bihulebetennelsen stuck i trynet mitt, så håndballtreninga tror jeg går til helvette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar