fredag 18. juli 2008

Next stop, Denmark

Nå sitter jeg og venter på jentene mine som skal sove her i natt. Vi drar nemlig til Danmark i morgen tidlig! Og gleder vi oss? Ja!
Har gledet meg til denne ferien i månedsvis, og endelig er tiden inne for den feteste uken noensinne. Vi skal ta av på Brændingen (et ultrakult diskotek som Marianne og jeg er på hvert år) HVER kveld, møte masse mennesker (Kari og Maria fra 06 og 07), de gamle brændingen menneskene (blandt annet bartenderen), osv osv.
I tillegg har vi leid sommerhuset vi hadde i fjor også, men basseng, boblebad, badstue, biljard, og ligger rett ved stranden. Så det er digg.
Gleder meg sånn til å rusle på "stripa" i Søndervig. Savner den følelsen av å være det eneste stedet jeg virkelig elsker å være! Og for de som syns dette høres dumt ut, prøv og dra dit. Blir kanskje ikke det samme for dere, men jeg har vært der hver eneste sommer siden jeg ble født. Altså, dette er den 17 gangen jeg reiser dit, om ikke 18..
Så, blir ikke blogging på en stund, med mindre jeg gidder å sette meg ned på pc'en ved bowlingen noen få minutter. Får se hva vi får til. :-)
Ha en fin uke, mennesker, snakkes igjen om 10 dager!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar