torsdag 17. juli 2008

Putekrig

Hvor sinnsykt irriterende er det ikke å føle at puta ligger feil, uansett hvordan den ligger?
I natt lå jeg og tenkte "nå må jeg virkelig snart sovne", men uansett hvordan jeg lå fikk jeg vondt i nakken. Og da går selvfølgelig all irritasjon utover puta, som ikke kan gjøre annet enn å ligge sånn jeg plasserer den. I tillegg har jeg fått følelsen av at når du er irritert, og ikke får sove, så får du vondt i nakken også. Enten er det noe som kommer psykisk på grunn av situasjonen, eller så har jeg faktisk vondt i nakken. Mulig jeg ikke fikk sove pga nakken også når jeg tenker meg om.
Men ja, der lå jeg, og så at klokka var over 5. Da begynte jeg bli irritert, og sparket til dyna. (Haha :)) Jeg vet jeg ikke er den eneste som har sånne netter innimellom..

1 kommentar: