fredag 29. august 2008

Alt på en dag..

I dag har vært en hektisk dag, men jeg liker det!
Jeg lovte i går å fortelle om min første dag med IT-faget. Jeg rett og slett elsket det. Det var midt i blinken for meg. I mitt tidligere liv drev jeg mye med piczo og html koder, og dette faget bringer det til et helt nytt nivå! Jeg storkoste meg de 5 timene jeg lekte med disse kodene, hjemmesider og photoshop. Følte virkelig jeg var i mitt rette element?
Rett etter skolen møtte jeg mamma, mormor og tante på det nye bakeriet i sentrum. Spiste lunsj, drakk god kaffe og åpnet forundringspakker tante hadde kjøpt til oss. Faktisk mye fint i de altså. :-) Veldig kos.
Dro rett opp på city der jeg fikk handlet for 800 kr.. Som sagt, jeg har omtrent ikke penger, men dette måtte jeg bare ha. Kjøpte en dritfin, lilla silke"kjole" og en lilla, lang strikkejakke. Døds fornøyd med kjøpet.
Var hjemme ca 10 min før 3 generasjoner dro for å ordne med bordsetting og dekking av bord der vi skal holde festen i morgen. Ble veldig fint. Derfra kjørte mamma tante og meg til skogsløypa. Tante og jeg skulle nemlig på joggetur! Løp lang tur i skogen, 50 min uten stopp! Sinnsykt deilig, men nå er jeg virkelig helt død i beina.
Så kom skuffelsen. Når du dusjer lenge og bare gleder deg til å komme ut av dusjen, ta på pysjen og tusle ned til en ferdig tacomiddag er skuffelsen stor når du ser et tomt bord. Jeg gikk ned trappa, luktet kjøttdeig, men ingen middag! Så titter jeg ut av vinduet og ser hele familien sitte og kose seg på terrassen, mens jeg, sulten som en ulv, er fortvilet over at jeg må vente enda lenger. Men neida, skal ikke klage. :-) Fant fram en liten skål potetgull og litt cola og satte meg for å blogge. Veldig deilig faktisk. Litt tid for meg selv.
Så nå har jeg fortalt om min 29 august. Den har vært full, hektisk, slitsom, men herlig. Virkelig hatt en bra dag, men hadde ikke klart mange slike dager på rad.
Hvordan liker du å tilbringe fredagen?

3 kommentarer:

  1. Siden jeg ikke er av den typen som bryter løfter så gjør jeg det jeg lovte og legger igjen en kommentar :-D
    Bloggen din er gøy å lese, du er så flink å skrive på en sånn morsom måte. Me liiiike. :))
    ¨
    Så bra at du fikk brukt litt penger i dag også da, og kjøpt den fine kjolen, gleder meg til å se. :)

    Klemmer fra Leknes <3
    HAHAHAHA

    SvarSlett
  2. Så søt blogg du har :-)

    På fredager liker jeg å være sammen med venner og kanskje lage taco, eller gå ut å spise eller å dra på kino. Noe koselig med venner ihvertfall :-)

    SvarSlett
  3. <3

    hils og gratulerer mor med dagen, jenta mi!

    SvarSlett