torsdag 28. august 2008

Make my day

Takk gud for sofa, bærbar pc og fjernkontroll. Jeg er vanvittig sliten etter en helt for j***** slitsom trening. Det er utrolig deilig å virkelig kjenne man har trent, men jeg var nesten sikker på at jeg skulle spy. Så sliten var jeg..
I dag hadde jeg rettslære de 5 siste timene på skolen, og herregud som jeg digga det! Jeg har alltid hatt lyst til å bli advokat, og nå ble lysten bare enda større. Læreren sa til og med at "du kan faktisk bli en god politiadvokat". Jeg er sikker på at han så tryne mitt lyse opp, for det er nettopp det jeg har lyst til å bli. Så det var litt av en motivasjon! Takk lærer, you made my day! :-)
Familien fra Danmark og tante fra Sveits kom i dag. Lørdag er det nemlig stor bursdagsfest for mamma som hadde bursdag i går, og det gleder jeg meg faktisk veldig til. Blir nok utrolig artig med fri bar og greier. Hihihi. Bijora skal sove hos meg i tillegg så det blir koselig. Hun sa hun savnet morratrynet mitt.. Hm? Takk for den!
Men nå fikk jeg en utrolig stor lyst til å legge meg under dyna, så tar kvelden. Blogges i morgen, da skal jeg fortelle om min første dag på IT. Gleder jeg meg også veldig til.

Se så nydelig den yngste nevøen min Liam er.

1 kommentar:

  1. men jeg liker jo morratrynet ditt!! gleder meg! sees etterpå! :)

    SvarSlett