søndag 24. august 2008

Can't wait



I dag dro jeg med laget til Trøgstad for å spille semifinale mot Slitu. Dessverre tapte vi, og dro hjemover igjen etter et ikke altfor langt opphold i Trøgstad. Men greit nok, da ble det ikke så slitsom dag. Marianne kom til meg og vi så 3 episoder av Paradise hotel. Nå er det snart slutt og blir helt stresset av tanken. Hva skal jeg da se på liksom?!

.. Nå er jeg virkelig gira på Trysil. Bijora og jeg har allerede mange planer om trysilturer iløpet av vinteren, og jeg kan nesten ikke vente! Tanken på å suse ned bakken på snowboard med alle klærne på igjen gjør meg mer utålmodig enn jeg noengang har vært før. Jentene snakker også mye nå om hvilken hytte, og hvordan vi skal leie i Påsken. Tror det ordner seg, så det blir konge!
Denne tiden er jo absolutt værst. Sommeren er på vei over og vinteren kommer sakte men
sikkert. Høsten er dritt, untatt de koselige kveldene det regner utenfor og du sitter inne med en god film og en kopp kakao. Ikke at jeg har tid til det denne høste, med skole til 4, jobb, trening og spenst. Blir en slitsom tid framover. Men ja, jeg liker det egentlig.
I tillegg har jeg begynt med kjøretimer! Eller, pappa har bestilt til meg, så hver tirsdag før skolen skal jeg kjøre 2 timer med lærer. Gruer meg egentlig litt til første timen, hvor jeg faktisk skal ut på veien. Men skal man ha lappen må dagen er det vel greit å komme igang..
Er det forresten mange som bruker skype? .. Lurer bare på hvor mange som bruker den geniale oppfinnelsen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar