lørdag 23. august 2008

We are the championes

Dagen i dag begynte selvfølgelig med håndballfinalen i OL. Jeg er så utrolig stolt av de norske jentene, som knuste Russland i selveste finalen. Gratulerer jenter! Kom 10 minutter for sent på jobb pga kampen, men sjefen var like interresert selv så det var veldig forståelig.
Hele dagen på jobben i dag har omtrent gått til OL titting. Var utrolig artig da hele baker Anderssen sto og stirret på den lille skjermen i hjørnet da Andreas Torkilsen kastet spyd. Nok et gull til Norge! Tar nesten igjen Kina nå. De har jo bare 48 eller no...
Har ikke gjort så mye mer spennende i dag enn å jobbe, så mer å blogge om fra i dag har jeg dessverre ikke foreløbig. Vet ikke hva jeg skal i kveld, er sliten og ikke helt i humør, så vi får se hva jeg ender opp med.

Dagens irritasjon
.. Hva er det som får gutter til å tro vi syns det er greit at de henger over oss som fluer med éngang man møtes. Greit nok om man er på fest, og blir kompis med en ny fyr etterhvert, men når man sitter i en sofa, og sier rett ut at man ikke orker klenging, men personen ikke gir seg. Sånt gjør meg rett og slett irritert, og det kan fint ødelegge hele kvelden. Hvertfall om han ikke gir seg, og tror det er fryktelig morsomt.

Dagens latter
Marianne og jeg står på jobben og ser på Andreas Torkilsen som kaster. Plutselig tar han av seg t-skjorten, og står der og flasher den digge overkroppen han har. Marianne nevner ordet "manboobs", og akkurat da strammer han til. Både Marianne og jeg hadde et lite "Oh" utbrudd, og brast ut i latter. Greit nok om man er på rommet og ser på, men vi sto faktisk bak bolledisken med kunder. Heldigvis var det morokunder, som bare lo med oss og ikke ble irriterte av at de måtte vente litt. :)


Urgammelt bilde av Marianne og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar