mandag 25. august 2008

Nice photo

Endelig kom jeg inn på skolepc'en min! Så i dag var en grei dag på skolen. Syns den var litt lang, men jeg hadde det ikke så værst. Snakket med jentene ang Trysil, og vi skal bestille hytte så fort som mulig. Gleder meg vilt. Vet det er lenge til, men er jo tiden man gleder seg som tydeligvis skal være høydepunktet med ferier.. Stemmer det?
Har også gått gjennom masse bilder, og funnet ut at jeg har noen favorittbilder. Måten jeg merket det på er at på de bildene stopper jeg gjerne litt opp, eller lager et lite klynk når jeg ser dem. Legger ut noen av dem!








3 kommentarer:

  1. haha. du og marianne er de søteste. :p

    elsker deg, jenta mi <3

    SvarSlett
  2. Hihi, vi veet. :-D
    Elsker deg å <3

    SvarSlett
  3. Det som er helt herlig er at jeg faktisk er med på 7 av 8 mulige bilder :D
    ELSKER DEG BESTEVENN! <3

    - Marianne

    SvarSlett