tirsdag 26. august 2008

Høstshopping

Klokka er 11.30, og jeg har ikke begynt på skolen ennå. Tirsdagen min består av skole fra 13.00 til 14.30. Hater å begynne så sent, men deilig å sove lenger. Tillegg begynner jeg jo med kjøretimer før skolen neste uke, så da er det kanskje greit allikevel..

Satt og tittet litt på ginatricot hjemmesiden og fant en del gensere jeg hadde lyst på. Fikk et bilde i hode av et supert høstantrekk jeg gleder meg til å få tak i. Men nå må jeg først ut å kjøpte meg en mørk olabukse, lange gensere, skjerf og noen fine støvletter. Gjerne en søt lue, noen lange smykker og store øredobber også. Litt tilbehør er bare lækkert. :-)



I dag er jeg forresten veldig, veldig støl i magen og armene. Vi har fått ny trener, Rune, som er utrolig flink. Han har trent flere lag i Drøbak, og Nordby j89. Han presser oss, og får oss til å ville mer. Liker meg veldig godt på treningene nå må jeg si. Så takk til Rune for det!
Jeg som elsker å være støl tror jeg kan ha mye å glede meg til fremover?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar