søndag 21. september 2008

Digg jakke!!

Da var Trysilturen overstått. Det var meningen at jeg skulle blogge der oppe, men nettet var så og si dødt. Så sorry for det, dere.
Jeg fikk kjøpt meg en utrolig deilig snowboardjakke. Og den var ikke dyr heller, så jeg er mega fornøyd. Den er full av farger!
Fredagen gikk vel egentlig bare til spising. Jeg tok kvelden veldig tidlig. Var helt utslitt.
Lørdag gikk bror, pappa, lille Joakim og jeg helt til toppen av Trysilfjellet. Var en helt utrolig utsikt, men gud som jeg savnet å se snøen der og bare cruuuise nedover. Men det som er med trysil - det er fint året rundt.








Jeg fikk også kjørt litt der oppe. Herregud, så sinnsykt lett det er å kjøre automatgir? Følte jeg hadde kjørt i evigheter når jeg kjørte den. Var jo proff! Gikk bare litt fort i svingene, bokstavelig talt. :-)
Nå er det en helvettesuke før den etterlengtede høstferien.

3 kommentarer:

  1. stilig jakke :-D du virker liksom så ''fargerik'' selv også, sweet!

    SvarSlett
  2. Dødskul jakke, Stine!
    Digga den! ;D

    Mina:)

    SvarSlett