mandag 22. september 2008

Manic monday

Jeg sitter i økonomistyringen. Spennende? Nei.
Har nettopp hatt foredrag om Hafslund, og må si den gikk glimrende. Flinke er vi jenter. Satser på en 6'er her ja! Not.

Satt på sas.no i stad, og var såå langt fra å bestille flybillett til Sveits. Har nemlig store planer om å besøke kusina mi i vinterferien 13-20 februar. Men så så jeg at 13 februar var en fredag, så tror jeg tar en dag ekstra og drar på torsdag isteden. :-) Da blir det snowboard og alkohol for alle penga.

Klokka er 14.30, og det er 1,5 time til jeg begynner på jobb. Men dæven, det er 1,5 time til jeg slutter også. Manisk mandag? Ja. Har tettpakket program i dag. Skal faktisk rett på trening etter jobb også, så er ikke hjemme på over 14 timer. Shit. Syns dere synd på meg? Det gjør jeg. Blir sliten av tanken, men jeg overlever. Skal jobbe i morgen også, så blir da penger på meg hvertfall.

Har på meg den nye, fine jakka mi i dag. Hørt noen rykter om at noen i 3 klasse vil stjele den? Prøv dere! Ikke vanskelig å kjenne den igjen om noen av dere går med den og min er borte altså. Neida. :-) Blir glad av slike kommentarer. Er veldig fornøyd med den, så det er koselig å høre at flere syns den er kul.

Rett under meg sitter den søteste gutten jeg noensinne har sett. Jaa, Stine er tilbake i fjortisstilstanden og er fnisete på grunn av en gutt. Hihihi.

3 kommentarer: