tirsdag 16. september 2008

Get out of my brain!

Dette dere, dette irriterer meg. Jeg vet jeg ikke har en dritt med det å gjøre, og jeg behøver virkelig ikke sitte å lese slikt. Trenger heller ikke sette meg der, men kjære vene.. Er ikke dette oppbrukt?
"Ring *** hvis du vil ha litt moro" osv. Jeg merker jeg blir helt oppgitt. Er det virkelig kult å skrive veninna di sitt nr på bussen, så det er en mulighet for at en random ekling ringer fordi han tror han kan få slukket sine tørster av en dum fjortenåring. Eller enda kulere, skrive et nr du ikke vet hvem er sitt, så han kanskje ringer den personen istedenfor? Kanskje er det ei litta jente oppi Nord, som plutselig får en telefonoppringing av en hun ikke aner hvem er. Ja, det er bare å legge på, men irriterende uansett. For alt jeg veit kan nr mitt stå på en eller annen grønn buss, for jeg har nemlig fått noen mistenksomme oppringere! Hmm...

Og en annen ting. Hvorfor skal sanger og ord sette seg så innmari på hjernebarken? Jeg har en sang, som går igjen i hue mitt om og om og om igjen, og jeg begynner å bli sprø. Når du ligger om natta, og ikke får sove på grunn av du må holde takta til sangen med høyrefoten (er man kanskje gal da?) er det på tide å få sangen ut av hue. Noen sier det hjelper å høre på den, det mener ikke jeg. Da er bare hele prosessen igang igjen. Heldigvis skjer ikke dette ofte, men det skjer.

Hvordan får man sanger ut av hue?!

2 kommentarer:

  1. Ja, den er kjempe god :)

    så koselig at du linker meg, linker deg også! <3

    SvarSlett
  2. Åjaa, han fra Idol? heheh. Husker jeg synes han var supeersøt, men gikk liksom fort over :-p

    Fin blogg forresten :D

    SvarSlett