tirsdag 16. september 2008

"Gjett hvilken kaffe?", rettsak og reklame

Helt riktig, dagen startet med en deilig kaffe latte på seven eleven i Oslo. Måtte dra meg opp av senga for å rekke 07.10 bussen fra brygga. I dag som jeg egentlig ikke begynner før kl 13. Men det var greit, for vi skulle nemlig se rettsak i byen. Og gud som jeg gledet meg!
Det var 4 menn tiltalt for å ha slått og knivstukket andre menn. (Mer tør jeg ikke si, man får visst ikke lov å snakke om sakene utenfor retten.. Haha) Men det var hvertfall utrolig artig å se hvordan min fremtidige arbeidsdag så ut. :-)

Jentene dro og spiste deilig lunsj på Hard Rock Café, og ved siden av dem satt selveste Mikkel Gaup. (Jeg var ikke helt sikker på hvem det var, men det var de andre...) Så det var kjendis nr.1. Vi måtte selvfølgelig handle litt, og i dag endte jeg opp med å kjøpe en grå, lang cardigan og en blå hettejakke. Storfornøyd som alltid. På Oslo city gikk de andre jentene (jeg var et annet sted) forbi Sandra Lyng Haugen. Kjendis nr.2. Og like utenfor Oslo S gikk han ene fra Tufte IL forbi oss. Han Martin vet dere, med det lange håret. "Kjendis" nr.3.

En liten oppvekker, dere. Greit at man blir lurt trill rundt av tv, og at alt vi ser er skuespill. Men jeg trodde da hvertfall at CHARTERFEBER skulle være litt ekte. Men tror dere ikke Hilde, den mest sprudlende skapningen på 2 bein, så ut som den sureste kjerringa? Ja, jeg skjønte at hun kanskje ikke var så sprudlende 24/7 til vanlig, men det finnes da grenser. Hun kunne hvertfall smilt litt, da. Ble nesten skuffet, selvom jeg som regel blir litt flau av å se henne på skjermen. :p
"Kjendis" nr.4.
Og dere, de lager tydeligvis en ny reklame ut av den trådløse telefonkiosken. Vi så nemlig en boks traske rundt i Karl Johan, og et par menn med store filmkameraer. Tror dere ikke Katarina og jeg tilfeldigvis gikk fram og tilbake et par ganger? :-)
Jeg har også tenkt litt på å lage en ny videoblogg, for han noe jeg kunne gjort. Men får se. Dere får nesten bare følge med da vettu, å se om det kommer noe spennende. Én ting kan jeg hvertfall si.. Jeg fikk sånn rydde-i-skapet-kick nå, ikke spør meg hvorfor. Det renner klær ut av skapet mitt, så tror det trenger en liten ryddings. Blir det tilfelle, så skal jeg ta et før og etter bilde.
I morgen skal jeg forresten hente et nytt kamera! Fortsatt litt usikker på hvilket jeg velger..

1 kommentar:

  1. Jajaja, jeg stemmer for ny videoblogg straks :-D jeg skal lage en i løpet av uka tenker jeg :-D

    Åhh. de er så teite! Greit å være glad i idrett og sport, men halloo :p

    SvarSlett