torsdag 25. september 2008

If a song could get me you




Hadde det bare vært så enkelt?

- Hey, hør på den sangen her a!
- Skal vi bli kjærester?

Det er så frustrende. Søte gutter man har et godt øye til, men ikke tør snakke med. Nå har jeg forsåvidt aldri snakket med han heller, men herregud så nydelig han er. For alt jeg veit kan han være dust i hode, men det er ikke det jeg har fått inntrykk av.
Føler meg som en liten 12 åring igjen når jeg sier sånt. Men jeg er betatt. Jeg er en person som omtrent aldri blir forelsket, men betatt og "nysgjerrig" kan jeg lett bli.
Jeg er ikke kjæreste typen. Har aldri hatt noen "ordentlig" kjæreste, men jeg har aldri villet ha det heller. Jeg liker å være fri og frank, og ha mine friheter. Ikke mistolk det, men dere skjønner. Hadde helt sikkert ikke hatt noe i mot en kjæreste, men da skal det være en jeg virkelig er forelsket i. Som jeg kun har vært i én tidligere.

Jeg hører ofte på kjærlighetssanger, men knytter ikke noe til dem. Jeg syns de er fine å høre på, og noen av dem har en tekst som er verdig å lytte til. Luther Vandross - I'd rather syns jeg har en virkelig fin tekst, men det er ikke en tekst jeg kjenner meg igjen i. Kanskje ovenfor besteveninna mi, men det er en helt annen sak. :-)
Kjærlighetssanger betyr liksom ikke noe for meg. De er bare fine, og de er mange. Alle synger om kjærlighet omtrent. Hvorfor det? Er det fordi kjærlighet er det største i verden? Hva mener dere? Er kjærlighet toppen av kransekaka, prikken over i'en? Er kjærlighet noe en aldri kunne klart seg uten?

Dette ble et veldig dypt innlegg, noe som egentlig ikke er helt likt meg.
Så kan avslutte med at jeg drikker en god iskaffe, og vurdere å lage en videoblogg. :-D Tenkte å innføre "torsdag - videobloggday!", men vi får se.
Haha

2 kommentarer:

  1. Kjærlighet er fantastisk.. men også skummelt ! Jeg har ikke vært singel på 3 år nå nesten. Sammen med en i 2 et halvt år, så ble det slutt og jeg møtte en ny knapt mnd etter.. Og nå er det akkuratt slutt med han, selvom vi aldri var sammen. Nå skal jeg være singel og nyte det .. Lei av å bruke følelser og tanker på en person. Å stole på en person. Og alt det. Blitt skuffa nå 2 ganger av 2 jeg aldri hadde trodd.. Nå er jeg lei :) Jeg liker å si:
    "Kjærlighetens gleder varer bare et øyeblikk. Kjærlighetens sorger varer hele livet ... "

    SvarSlett
  2. Kjærlighet, deffinitivt noe man ikke kan leve uten. Enten det er fra venner, familie, kjæreste eller rett og sett kjærligheten til det du holder på med.

    SvarSlett