onsdag 24. september 2008

Ny hårklipp!




Nå har jeg klipt meg!
Søte Gina klipte meg, og jeg ble faktisk fornøyd! Blir det omtrent aldri, men dette syns jeg var en fin hårklipp. :-) Så takk for den, Gina!

Matteprøven i dag gikk rett vest. Ærlig talt, den gikk så dårlig. Så var det så utrolig irriterende, for jeg gjorde en oppgave, men trodde det var feil så gadd ikke fortsette. Så ser jeg fasiten etter jeg har levert, og jeg begynte riktig! Hvor irriterende var ikke det? Trodde jeg skulle sprenge. Neida, var ikke så ille, men var virkelig surt.

I kveld skal jeg ringe Nina. Høres ut som det er veldig big deal å ringe en veninne, men har ikke snakket med henne på tlf siden før hun dro. Og det begynner å bli en stund siden. Savner henne virkelig nå altså. Og de andre som er bortreist.

Gleder meg masse til helgen og høstferien nå. Lørdag skal Stine og jeg ha en kosekveld, men film, boblebad?, grønnsaker og dip og andre go'saker. Blir kjempedeilig. Har bestemt meg for å roe virkelig ned på alkoholinntaket. Nettopp fordi jeg ikke syns det er så utrolig gøy å drikke seg drita lenger, for å bli dårlig dagen derpå. Har ikke drukket siden festen for mamma. Fikk virkelig fylleangst da, ja.

I kveld er gutta mine, Erik og Kriss på tv'en igjen. Gleder meg. :-D
Så nå skal jeg bare slappe av, lese litt lekser og kose meg med en iskaffe.
Takk gud for den nye kaffemaskinen vår!
Har dere en bra kinofilm å anbefale forresten? Lyst å dra på kino i høstferien. Moviedaaaate!

8 kommentarer:

  1. du ble skikkelig fin på håret, jenta mi. det kledde deg virkelig. :) herlige!
    har du fått vaktlisten fra jobben enda? (a) hadde vært kos åfå besøk av deg i ferien! så det så. :) <3

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!
    All grunn til å være fornøyd :-)

    SvarSlett
  3. det ble utrolig fint :D kledde du virkelig!

    SvarSlett
  4. Gled deg til du er ferdig med matte.. Er såå deilig : D
    Værste er fylleanst. Er såå ille. Bare ordet "alkohol" får meg til å spy !

    SvarSlett
  5. Jeg har også tenkt meg på kino i ferien. Wildchild eller noe : DD

    Ellers så lurer jeg på om jeg kan fp den nydelige lua du har på i bildet på headeren din. (Dårlig ordforåd eller noe..) :)

    SvarSlett
  6. Jaaa. Jakken din er rå Stine Marie ;D

    Fin på håret. Glemte å si det på skolen idag. :)

    SvarSlett