tirsdag 9. september 2008

Negativt

Da har jeg funnet en negativ ting med blogging, folkens! Greit, det finnes sikkert mange, men dette er den hovednegativetingen fra min side.
Dere vet når dere har noe dere skikkelig gleder dere til å fortelle til andre.. Vel.. Jeg kan være kjapp ute med å blogge om det, uten helt å tenke meg om. Eller la oss si at den kule tingen skjedde mandag, blogger om det tirsdag, og onsdag møter du en person du gleder deg til å si det til. Vel, det skjedde med meg. Nei, det har skjedd meg flere ganger i går og i dag.
Jeg, like spent på reaksjonen hver gang, gikk til mennesker og skulle fortelle om noe spennende hendelsen. Så sa jeg det, og reaksjonen var "ja, jeg veit, leste om det i bloggen din..."
Like kjipt hver gang. Jeg som er såå ivrig, får den kjipe reaksjonen tilbake.
Yes Stine, slutt og blogg så fort!!

Se så herlige besteveninnen min er. Lagde denne filmen, ut av mange bilder av oss. Må bare legge til at mange av bildene er flere år gamle, og ikke like fine.
... Legg merke til Marianne på filmklippet ca midt i. Hun ser ufattelig dum ut. Ler så jeg griner hver gang. :-)

1 kommentar:

  1. Hahaha, er helt enig.. Jeg hater akkurat det der, føler jeg aldri har noe å fortelle noen lenger :'(

    SvarSlett