tirsdag 9. september 2008

Forbanna hue

Det begynte på skolen. Den sinnsyke hodepinen som hang i meg i hele går. Var hjemme fra skolen 17.30, men var en tur innom city først og hang litt på jobben med Marianne. I dag er det min tur til å jobbe. Gleder meg, woho.
Grunnen til at jeg ikke blogget i går var altså den sinnsyke hodepinen, som gjorde at jeg omtrent bare sov i går, og fikk ikke dratt meg på trening engang. Så sånn er det.

Ако се чудите какво означава това, така че само от търсенето за "превода" на Google и ще разберете какво е! Велик страна, че тук, нали? Превежда факт, както и на български, не е зле!
Det er bulgarsk og står at Google Translate er et genialt program som oversetter det meste. Ja, litt feil må man tåle, men man skjønner som regel hva det betyr.

Dagens planer er; kaste ut badefolka slik at jeg får dusja, kjøretime 2 timer, skole 1,5 time og jobb 5,5 time. Hørtes ikke det ut som en artig dag? Jeg gleder meg hvertfall veldig!!
I morgen får jeg lønning. Da tror jeg jeg må dra med meg noen hengeræver til ski og få kjøpt meg en ny olabukse. Mine har enten hull eller blitt for slække. Sånt irriterer meg så grenseløst. Man kjøper en bukse som sitter som et skudd, så går det 1-2 dager, og den henger over alt.

Jeg sitter og funderer litt om jeg skal ta permanente bølger i håret eller ikke. Har tenkt på det en god stund, og liker å flette håret når det er vått osv, for å få det. Hva syns dere? Skal jeg ta permanente bølger i håret? Det går jo ut en eller annen gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar