fredag 26. september 2008

Pakket og klart - jeg drar!

.. men ikke ennå.
Nå er det bestemt. 14 februar drar jeg til Sveits en uke for å bo hos kusina mi. Hun er 22 år, og vi har et superbra forhold. Har alltid vært så og si beste venner, men sees kun 1 gang i året. Innimellom går det faktisk 2 år også, noe som er altfor lenge.
Sist jeg så henne var i sommerferien, da hadde vi en herlig uke i Danmark sammen.
Jeg har lenge sagt at jeg skal komme til Sveits, men har aldri blitt noe av. Nå er det på tide.



Her bor tanta og onkelen min, få en fjelltopp i Sveits. Kusina mi bor i en by som heter Bern, men det blir på Betmeralp vi kommer til å tilbringe mest tid. Vi skal stå snowboard så det fyker og dra masse på by'n. :-)
Blir en helt herlig tur, så gleder meg masse! Det eneste er at jeg må fly alene. Om jeg ikke er nervevrak nok fra før.

I tillegg har jeg snakket en del med mamma om hva jeg gjør etter videregående. Det er en stund til, men jeg har alltid sagt jeg vil til Danmark og bo der. Om ikke for evig, så hvertfall 1 år. Tror jeg begynner studiene mine der, og fortsetter her i Norge. Det er ikke bestemt ennå, mye kan skje på 1 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar