fredag 26. september 2008

Deilig fredag

Jeg ønsker meg en rolig og avslappende fredagskveld i dag. Og det skal jeg få.
Først skal jeg spise fårikål. Jeg syns faktisk det er veldig godt, jeg. Tro det eller ei. Har sikkert noe med at det er en rett vi alltid spiste hos farmor én gang i året. Vi prøver å holde tradisjonen oppe, selvom min kjære farmor er borte. :)
Senere i kveld kommer Betina, og dette står på menyen.
- Film
- Potetgull og dip
- Grønnsaker og dip
- Kaffe
- Lilla bonaqua



Hørtes ikke dette godt ut? Jeg gleder meg hvertfall. Skal kose oss, og bare slappe av.
I morgen skal jeg nemlig jobbe fra 8-15, før vi skal til tanta til pappa og feire hennes 85 års dag.
Mens jeg likevel er i gang, så kan jeg jo fortelle kort hva jeg skal i høstferien.
Jeg skal først og fremst en tur til Sabrina på søndag. Skal være der helt til tirsdag, så det tror jeg blir veldig koselig. Gleder meg masse.
Skal jobbe en del, ha kjøretime, og onsdagen drar jeg til Tina. Det blir også veldig koselig, så gleder meg masse til det også.
Mamma og jeg har snakket om å dra på Ylvis 3 på fredagen. Håper vi får det til, jeg forguder de guttene. Så sinnsykt morsomme live. :-)

Hva skal dere denne fredagskvelden og videre i høstferien?

3 kommentarer:

  1. I kveld skal meg og kjæresten spise taco, se film, spise masse godis og bare slappe av :)

    Resten av ferien skal jeg finne på kjekke ting med venner og kjæresten! Og nyte ferien, rett og slett :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes godt ut!
    Fått ny blogg:)

    SvarSlett
  3. www.quetalcompanero.blogg.no

    Glemte å legge ved adressen!:P hehe

    SvarSlett