tirsdag 30. september 2008

Wake up



Se! Sabrina fant fram superlim til meg, så nå er brillene mine fiksa.
Jeg er bare overlykkelig.
Fikk som sagt handlet litt hos Sabrina, og dette er det jeg kjøpte.
  • Grå strømpebukse
  • Brunt skjerf
  • "Lykkearmbånd" fra Vero Moda
  • Hvit t-skjorte

Skal legge ut noen bilder fra dagene hos min kjære og av tingene jeg kjøpte, men glemte selvfølgelig kamera mitt i den søte grillhytta til Sabrina, så tar meg enten en tur igjen til Moss i morgen, eller så sender Sabrina det i posten til meg. Haha.
Takk for en herlig "helg", jentami. Har kost meg masse. Nå skal jeg se ekstrem oppussing før jeg hopper på bussen til jobb. Jaa, jeg skal jobbe i dag! Wee.

Etter jobbe møter Marianne meg, så drar vi hjem og lager taco. Mm, det blir kos. Kjøretime klokken 8 i morgen tidlig, så blir nok en rolig kveld. :-) Deilig.

Jeg savner Pernille, Fanny, Kristian, Leili og Nina!

2 kommentarer:

  1. haha, ja.. den oksegreia måtte jeg ta fra han ;-P or han tok helt av. må spare litt! Ja, den rosa var søøøøt da :-) Jeg har strikken din enda foresten ;-D sende den i posten også eller? HAHA

    SvarSlett
  2. jeg savner deg!!
    høres ut som en koselig "helg" vennen! :D

    SvarSlett