mandag 29. september 2008

Shit, penger kan fly

Liten update fra Moss.
I går gikk vi tur, var på en kjøretur med Evy og babyen hennes Christian, før Aylin kom bort en tur. Slappet av og koste oss. Deilig deilig.

Nå har Sabrina og jeg har akkurat kommet hjem fra Amfisenteret. Vært der en del timer med Anniken og Aylin og handlet masse. Eller, masse og masse, en del hvertfall. Penger har hvertfall blitt brukt.
Jeg har funnet ut det at pengene mine kan fly, for de flyr som jetfly ut av lommeboken min. Dårlig metafor, men det er faen meg sant.
Nå sitter vi og hører på "Wake up". Sangen vår det Sabshyyy :-D
I kveld skal vi grille ute i den lille, søte grillhytta i hagen dems. Blir veldig koselig, gleder meg.

Bilder osv legger jeg ut i morgen, i og med at jeg ikke får lagt inn bilder på data'n til Sabrina. Og at jeg ikke gidder bruke lenger tid på å blogge enn jeg allerede har gjort.
Jeg liker Moss har ejg funnet ut. Syns det er koselig her, og har bare luktet den vonde mosselukta en liten gang mens jeg har vært her. Og har faktisk vært her 2 dager nå ;) Hah.

1 kommentar:

  1. aah, som jeg skrev i innlegget mitt på bloggen, MAN SKULLE HATT UENDELIG MED PENGER! hihi :-) godt du koser deg da søta. Hils Sabrina <3

    SvarSlett