tirsdag 2. september 2008

What a day

Fy flate altså. Møtte kjørelæreren, satte oss i bilen, fikk en lite leksjon, så byttet vi plass. Da var det min tur til å kjøre. Var greit det, kjørte rolig rundt på en parkeringsplass. Plutselig bestemte han seg for at vi skulle kjøre til heer, så da var det ut på veien!
En gammel dame gikk over veien i det fjerne, bra for henne at hun var litt kjapp, ja!
Må si jeg er ganske så stolt av meg selv. Ser jeg bort i fra det at jeg nesten kjørte i grøfta et par ganger, kjørte litt for fort noen steder, mens litt for sakte andre steder klarte jeg meg utrolig bra. Kjørte lang tur på veien, smale veier, bratte bakker, masse trafikk. Jeg kjørte midt i Drøbak sentrum, dere! Alle veit man alltid møter busser og andre brede biler.
Skjelven som jeg var gikk jeg ut av bilen og ble hentet av pappa. Hoppet av på city og kjøpte meg god lunsj på jobben. før han kjørte meg videre til skolen.
Hallo. Vi har en sånn utrolig kul fluesmekker på jobben. Den heter Max smekker (hahaha) som rett og slett får fluene til å eksplodere. PANG sier det! Og ja, jeg koser meg med den og ler hver gang. :-)
Marianne møtte meg på jobben og hjalp meg å stenge. Så nå sitter vi her.. Begge to, i min sofa. Spiser boller og drikker bonaqua og venter på finalen i paradise hotel! Gleder meg som et uvær, blir såå spennende!
En ting til.. På jobben i dag tenkte jeg litt over hvor mye jeg egentlig har å gjøre i uka. Så nå skal dere få se ukeplanen min, hver uke..
Mandag
Skole 8-16. Lekser. Trening 20-22.
Tirsdag
Kjøretime 10.30-12.30. Skole 13-14.30. Jobb 16-21.
Onsdag
Skole 8-16. Trening 19-21.
Torsdag
Skole 10-16. Trening 20.30-22.30
Fredag
Skole 8-13.30
.. Neida, det ser ikke så ille ut, men tenk at jeg har et liv, venner og lekser i tillegg a. :o
Haha, kjempegammelt bilde av Tina og meg. Som sagt, har fortsatt ikke kamera så blir dårlig med nye bilder framover.

1 kommentar:

  1. hahaha, fy faen så jævlig vi så ut før. unnskyld meg! :p
    hahaha <3

    SvarSlett