onsdag 3. september 2008

Happy ending

Jeg er veldig glad akkurat nå, så dette blir et glad-innlegg med en liten touch of irritasjon på slutten. I dag var en kjedelig dag på skolen, men hvem bryr seg, når alt blir toppa i 19 tiden. Jeg vet ikke hvorfor (eller jo det vet jeg, men egner seg ikke her) og jeg bare gleder meg som en liten unge til helgen. Skal nemlig til søss og være der fra fredag til søndag. Vi skal shoppe, spise lunsj, på jentekveld og kose oss masse. Gleder meg til en hel helg med nevøen min også. Han er så herlig. Hele 7 mnd har han blitt nå. Sykt hvor fort tiden går.
I går var forresten paradise hotel finalen. Hva syns dere? Glad for at Nick og Diana vant? Det er hvertfall jeg! Heiet på dem all along, så det var en fin ting. Trist at det er over, men happy ending, så hva er vel bedre enn det?
Back to today. Klokken 20.00 begynner programmet med mine favorittgutter, Erik og Kriss. Grease går nemlig av stabelen?, så mor, far og jeg benker oss foran tv'en med herlig biffmiddag. Gleder meg! Dette blogginnlegget er nesten litt for mye av det gode, men fair enough, jeg er happy. :-) Eneste lille irritasjonen jeg har nå, er at jeg savner sommerforelskelsen min skikkelig masse og at jeg ikke er over 18. Har nemlig veldig lyst å dra på sensation white i Køben, så får nesten se om jeg får til. Men igjen, jeg er ikke over 18.



Måtte prøve lua og snowboardbrillene mine igjen. Fikk helt sug i magen da jeg hadde det på. Savner å stå på snowboard! Blir helt rått når sesongen starter igjen. Da blir det mange Trysil og Hafjell turer da, dere!
Men nå lukter det digg i hele huset, så jeg rusler ned til herlig middag og gutta mine.

1 kommentar:

  1. whii, ble glad av å lese dette innlegget, bortsett fra delen med sommerløøven selvfølgelig =/ .. nå fikk jeg også sug i magan! gleder meg! whii!!

    SvarSlett